Bestellen

Bestellen

Veelgestelde
vragen

  • Hoe bestel ik een product?

    Als je het juiste product hebt gevonden, klik je op ‘In winkelwagen’. Je kunt vervolgens kiezen voor 'Voeg meer toe' of 'Ga naar kassa'. Vanuit de winkelwagen kun je eventueel de aantallen nog wijzigen. Vervolgens vul je je e-mailadres in en klikt op 'Bestellen'. Dan vul je je gegevens in en kies je de betaalmethode en reken je af. Je ontvangt direct na het bestellen een bevestiging in je inbox.

  • Is mijn bestelling gelukt, want ik heb geen bevestiging gehad?

    Na het bestellen hoor je een bevestigingsmail van ons te ontvangen. Heb je die niet gekregen? Dan is jouw bestelling mogelijk niet bij ons binnengekomen. Twijfel je of je bestelling goed is doorgekomen? Neem dan voor de zekerheid contact met ons op!

  • Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

    Niets is zo belangrijk als de levertijd. Artikelen die direct op voorraad zijn worden op werkdagen binnen 24 uur verstuurd, en heb je die meestal de volgende dag in huis. Helaas kan het door drukte bij PostNL door de Coronacrisis iets langer duren.


    Wij doen er alles aan om de beloofde levertijd waar te maken. Als dat onverhoopt niet lukt, brengen we je daarvan op de hoogte.

  • Welke bezorgopties kan ik kiezen?

    Standaardbezorging vindt plaats door PostNL bij het door jou aangegeven afleveradres.


    Andere bezorgopties zijn op dit moment helaas nog niet mogelijk.

  • Naar welke landen leveren jullie?

    Levering vindt alleen plaats binnen Nederland.

    Voor leveringen en verzendkosten buiten Nederland, neem contact op met onze servicedesk via servicedesk@sensz.nl

Share by: