Retourneren

Retourneren

Veelgestelde
vragen

  • Mag ik mijn artikelen retourneren?

    De retourvoorwaarden vind je hieronder. Waar het op neerkomt, is dat je rustig over je aankoop mag nadenken. Als je artikel geen goede match is, mag je het naar ons terugsturen binnen de zichttermijn (de 14 dagen bedenktijd).


    Producten waarvoor de bedenktijd niet geldt en die je niet kunt retourneren:

    Mondkapjes die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet zijn geschikt om te worden teruggezonden als de verzegeling is verbroken. Hiervoor geldt de bedenktijd niet.

    Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst van het laatste product van je bestelling zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product(en) retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd of teruggestort. 


    Enkel de kosten voor retour van jou naar de webwinkel zijn voor jouw eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van de vervoerder, bijvoorbeeld PostNL. 


    Om gebruik te maken van het herroepingsrecht kun je ons binnen de 14 dagen bedenktijd een bericht sturen via servicedesk@sensz.nl. We vragen je daarbij aan te geven dat je de bestelling wilt annuleren. Als je dat wilt kun je ook het modelformulier voor herroeping gebruiken welke te vinden is onder Klantenservice.


    Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is of je hebt bewezen dat je hebt aan ons hebt teruggestuurd.


    Wat als er iets mis is met het product?

    Je hebt recht op een product dat voldoet aan de overeenkomst. Als het product toch niet conform de overeenkomst is, moet je dit zo snel mogelijk laten weten en mag je het aan ons terugzenden. We vragen je dan aan te geven wat er mis is met het product. Als we constateren dat het product niet conform is 


    Retour zenden


    Als dat kan, stop het product terug in de originele verpakking.


    Zorg dat de producten weer compleet, met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking worden teruggezonden.

    Je mag het product binnen de bedenktijd inspecteren en gebruiken op een manier waarop je dat zou doen als je het product in een winkel zou hebben gekocht. Als je het product binnen de bedenktijd op een andere manier gebruikt dan dat kunnen we de waardevermindering van het product aan je in rekening brengen. 

  • Kan ik artikelen ruilen?

    Ja, als je een ander product hebt ontvangen dan je besteld hebt. Mochten wij dus een fout hebben gemaakt, dan betalen wij je de retourkosten terug. Ook de nieuwe verzendkosten zijn dan natuurlijk voor onze rekening.


    In alle andere gevallen is ruilen van artikelen niet mogelijk. Natuurlijk kun je dan wel je bestelling binnen de zichttermijn retourneren. Neem voor het vervangen van artikelen contact op met onze servicedesk via servicedesk@sensz.nl.


  • Wat is het retouradres?

    Sensz BV

    Amsterdamsestraatweg 9 E

    1411 AW Naarden

Share by: